allmänt bra dag!

Hej alla glada!

Nu är jag på väg att somna helt ärligt. Ska bara skriva ett litet inlägg eftersom att jag känner mig tvingad till det även om jag inte e den men endå, sen kommer jag bara lägga huvet mot kudden och somna bums! Det blev en ganska bra skoldag idag när jag direkt på morgonen fick reda på att jag hade fått mvg på biologi provet vi hade förra veckan. Kollade senare på provet och det visade sig att jag hade typ full pott! Så just nu känner jag mig stolt! De blev en välförkänad thaibox till lunch med bästa Ida! Och för att sedan toppa dagen blev det en rolig hopplektion även om det inte riktigt gick så bra som jag hade tänkt mig i början. Alltså känner jag mig allmänt glad just nu och man känner att jullovet börjar närma sig! Men nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0