äntligen jullov!

Tjosan!

NU är de äntligen jullov. Underbart! De blev en helt ok julavslutning idag vid 10 tiden med lite uppträdanden och betyg-utdelning. Är väldigt nöjd med mina betyg kan man lugnt säga. Fick 13 MVG och 4 VG. Inga G alls, så nu är jag jätte glad! Så jäkla gött! Sen drog jag bara hem faktiskt och nu har vi fixat gran och mycket julstämning i huset, mysigt! Helgen va oxå jätte mysig då jag och fanny sov på vita gården och tog barbacka turer både på lördagen och söndagen. Imorgon blir det en sväng in till stan, tandläkaren vid halv 3 tror jag och sen blir det fika med Ida. Men nu ska jag fortsätta med att njuta av att ha jullov och slappa;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0