hejhopp!

God morgon!

Ligger i sängen hemma hos fanny och typ ingen i huset har vaknat förutom jag. Så tänkte att jag kunde göra ett litet inlägg eftersom jag inte orkade igår. Usch, jag tror aldrig jag har vatt så trött i skolan som jag var igår. Typ somnade hela tiden. Men jag lyckades i alla fall redovisa svenska så att den e klar. Skit skönt! Sen blev det bara direkt hem och ut till stallet på dressyrlektion med Wie som gick jätte bra. Sen hem och käka, kolla idol, dra till fanny, kolla utrösningen och bara va här. Så jäääääkla gött att Jay vann!!!

Men nu ska jag nog gå upp och käka lite frulle sen kanske jag hänger med fanny till stallet och kanske sover där med stoffe och henne eftersom att hon ska passa deras hus. hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0