jag kan inte göra någonting själv, men tillsammans kan vi bilda en hel värld

Hellou!

Sitter i sängen just nu och ska faktiskt gå och lägga mig. Är extremt trött och känner att man måste sova en del för att orka allt som ska göras just nu. Idag hände inte så mycket i skolan. Utmattande idrottspass, en rolig stund i musiksalen med mycket skratt och en svenska redovisning efter skolan e typ de enda. Mötte upp mamma på stan och hämtade vår nya färgskrivare och sen direkt hem till henne. Var tvungen att fixa det sista på juklapparna till norge eftersom pappa åker dit imorgon. Åkte hit till pappa lite senare på kvällen sen.

Imorgon drar jag då till mamma när pappa åker till norge och stannar där helgen ut. Vet inte riktigt hur helgen kommer att se ut än men man hittar väl på något. Ska förästen nog iväg och kolla på Ida nån dag, om de nu va lördag eller söndag kommer jag inte riktigt ihåg, när hon har dansuppvisning. Men men, de e ju bara onsdag nu så de e ju lugnt. Imorgon blir det hoppträning, yey!:) Fred ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0