18 december

Hann inte med att skriva något inlägg igår så de kommer nu istället. De vart ju skridskoåkning igår som gick ganska bra. De märks att man inte har åkt på skit länge så man va lite ringrosting. Haha. Men så läskigt när vi åkte i slutet så trillar kajsa och typ får närminnesförlust. Fett läskigt. Men i alla fall. Sen blev det dressylektion med Wie på viarp och sen direkt hem för att dra till fanny och sen lizette där de blev lite mysig tjejkväll igår. Tror jag sov 4 timmar inatt för de blev sen att vi drog iväg till väla och sen stan för att köpa lite julklappar och så. Sen drog jag snabbt hem och packa ner lite ridkläder och nu sitter jag hos fanny och vi ska strax till vita gården för att rida en stund och sen sover vi där inatt. Fick inte med mig det mobila bredbandet så kan tyvärr inte uppdatera något därifrån. Men skriver imorgon. Fred ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0