all i want for christmas is you

Äntligen kommer ett nytt inlägg!

Har verken hunnit eller orkat blogga nu på jätte länge, sen har jag inte haft internet hos pappa eftersom han inte hunnit fixa det. Men nu är det fixat, äntligen! Så det blir ett hopp här eftersom jag själv knappt kommer ihåg vad jag har gjort under den senaste tiden.

På fredagen när jag gjorde det senaste inlägget var jag ju i malmö på röntgen och läkarbesök som gick bra. Det visade sig att armen till och med hade blivt bättre, att jag hade fått bättre rörlighet sen senast jag var där. Gick en runda på stan med mamma efteråt och köpte ett par stövlar. Tror jag spenderade förra helgen med fanny, eller jag vet inte riktigt. Men jag hade i alla fall studeidag på måndagen och resten av veckan har glömts bort. Denna helgen spenderades mest i stallet. Hade vanlig träning torsdag och fredag. På lördagen var det först öppet hus på skolstaden. Åkte dit med mamma och pappa och gick först runt lite på olympia mad båda, sen stack pappa för att göra nått i stan så mamma och jag gick runt lite på olympia och nicolai. Var ganska kul att kolla in hur de har det eftersom jag antar att jag börjar där till hösten. Efter skolstaden blev det träning till julbasaren på viarp där vi skulle göra en kadrilj. På söndagen var det då julbasaren som blev bra tror jag, såg inte så mycket eftersom vi var tvungna att fixa inför vårt nummer med hästarna och så. När vi sen var klara var typ allt slut. Men vad alla har sagt så blev vår kadrilj bra!

Idag var vatt helt vanlig. Denna veckan är sista redovisningsveckan om det ska komma in på betygen så man är lite stressad. Men de positiva är att vi slutar om två veckor! Yey! Man ska bara hålla ut det sista nu. Men nu måste jag plugga på min spanska... Och ska bli duktigare på att uppdatera! PussHej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0