du försvinner mer och mer för varje dag

Halloj!

Orkar inte uppdatera så mycket just nu, men de får bli så mycket jag orkar och hinner. Igår blev det vanlig skoldag, dock grophallen på idrotten som var jätte kul! Hur längesen som helst sen man höll på med sånt, fick ju sluta med gymnastik när jag bröt armen... saknar det, för det är verkligen jätte roligt! Men men, inte så mycket man kan göra åt saken. Tänker ju inte gå och operera mig varannat år hela livet precis;) Blev middag hos mormor på kvällen och sen körde pappa ner mormors nya bil från borås. Så himla liten och söt den e!;)

Idag blev det hopplektion med Jackson. Han har blivit jätte duktig! Vi börjar sakta men säkert komma upp på lite högre hinder, han trivs ju bäst med låga hinder och har inte direkt någon teknik för att hoppa, men idag låg det nog runt 1,05 meter. Är jätte nöjd! Hur som helst så visade sig att Jennifer ville att vi skulle vara med på Julbazaren med en kadrilj som e nästa söndag. Så vi får väl se hur det går;)

Imogon drar jag som sagt ner till malmö för röntgen och läkarbesök, sen kanske det blir en runda på stan efteråt, vem vet;) Men skriver såfort jag orkar och har lust;) Hejsvejs!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0