for the first time

Blev en bloggledig dag igår. Orkade inte och hade massa annat jag skulle göra. Jag stannar här hos mamma denna veckan medans anna drog till pappa igår. Men har så mycket jag måste hinna göra denna veckan i skolan och då får jag mer gjort när jag är här. Men igår blev det skola som vanligt då jag och Ida drog ner och käkade falaffel efter skolan och sen blev det direkt hem och och plugga och annat som skulle göras.

Idag har jag bara haft en seg dag i skolan då min svenska redovisning var inställd. Orkar inte mer att allt blir inställt och krockar. Fett jobbigt! Men som tur e är det ju bara nårra veckor kvar sen e de LOV! Nu sitter jag här med lite matte och lite engelska som ska göras. Denna vecka kommer gå enormt snabbt. E bara i skolan imorgon och på torsdag sen drar jag till MAS, sjukhuset i malmö, för att röntga och på läkarbesök med min arm. Det lär nog ta hela dagen så då skiter jag i att dra till skolan alls. Sen på måndag nästa vecka e vi lediga! :D Fred ut!

Blir inge norge till jullovet utan det blir till sportlovet och påsklovet istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0