i'm still waiting

Har inte orkat eller hunnit blogga någonting idag, så de kommer ett kort inlägg nu innan jag somnar. Är riktigt trött! Igår när jag kom hem så hände världens grej! Skulle smälla igen ytterdörren efter mig och såklart så klämmer jag mitt långfinger rätt i dörren med världens smäll! Låg typ och bara skrek i en halvtimme för att det gjorde så fruktansvärt ont! Hände samma sak typ när jag var mindre, tror jag gick i femman, på exakt samma finger. Så den ser ut som en uppstoppad korv nu, skit fet e den! Och helt blå e den oxå! Ush.. Men sånt e livet.

Idag blev det i alla fall att man pluggade lite, stack till fanny för att hämta mobilen som man glömde där igår och sen blev det julskyltning på råå men inte med ida, utan nårra andra kompisar. Det blir julskyltning i stan med ida till helgen istället. Men nu ska jag gå och nanna om jag ska komma upp i tid imorgon. Vet ej om jag drar till pappa eller stannar här imorgon, men det lär vi se. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0