jag vet vem jag är när jag är hos dig

Just nu sitter jag här och leker med min nya dator, massa nya finesser och roliga saker man kan göra! Idag blir nog att man hittar på nått kul med kusinerna här i göteborg. Men just nu sitter typ hela familjerna vid var sina datorer, haha.

Köpte som sagt massa nya kläder från Ullared och fick även lite försenade födelsedagspresenter igår från moster och kusinerna. Jätte fina saker! En söt lite längre ljusrosa tunika och ett snyggt skärp till, asballt! Men just nu har jag en skit snygg skjorta som jag köpte på Ullared, de finns ju inte så jätte snygga kläder där, men man hittar faktiskt lite, om man leta. Men jag köpte som sagt denna snygga skjorta som jag verkligen älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0