pluggsöndag!

God morgon alla glada!


Då var det söndag idag och imorgon startar ny vecka... urk! Idag ska jag bara plugga precis hela dagen! Inte så kul precis, men de måste ju göras.. På onsdag och torsdag ska man kolla in lite gymnasium. På onsdag tror jag de blir filborna & rönnowska, men ska nog inte gå där. Absolut inte på rönnowska i alla fall. Och på onsdag blir det skolstaden då jag ska kolla in estetiska programmet och sammhäll media pogrammet. Blir säkert kul. Har funderat ganska mycket på att gå på de e estetiska pogrammet med musik, men just nu vet jag faktiskt inte vad jag vill gå. Och på fredag blir de simmning med livräddning. Men nu ska börja plugga så jag får det gjort någon gång. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0