13 november

God morgon, eller ne.. de e inte riktigt morgon längre..

Sitter i alla fall fortfarande i pyjamas och lyssnar på musik och pysslar mad datorn. Blir en sån extrem slappedag idag plus lite plugg. Orkade ju knappt skriva något igår så då får man väl skirva lite mer idag. Igår hände absolut inget roligt i skolan. Men de blev dressyrlektion med Butterfly som gick bra! Hon e så duktig så! Sen blev de ju idol och mys när man kom hem på kvällen.

Jag har ju följt idol nästan varje vecka och man har ju sina favoriter. Min absoluta favorit är Linnea och tycker Jay är jätte bra oxå. Men igår var de väldigt nära att Linnea åkte ut, men som tur var gjorde hon inte det. Men jag tror att många som inte röstar på henne tycker att hon är konstig och så, men jag tycker att de e dags med lite förändrig. Hon är speciell, har utstrålning och vågar göra nått nytt. Man har ju redan hört alla dessa andra från äldre säsonger av idol som inte har någon egen personlinghet. Så go Linnea! Och sen så e hon grym på att sjunga! Förövrigt tycker jag att detta har varigt det bästa idolåret hittills!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0