teddybjörnen fredriksson, hans nos den var av garn

Blev en fin middag med den lilla familjen, så nu har pappa åkt och jag återgår till mitt pluggande innan jag ska ta en varm ducsh för att sen gå och lägga mig för att orka upp till skolan imorgon. Maten var jätte god och pappa fick typ som en stor morgontoffla där det låg massor med morgontofflor i som han kan ha uppe på fjället i norge för de blir så blött i hallen när de e vinter och snö där. De var roligt att han blev så glad för den;)

Sitter faktiskt och lyssnar på Cornelis Vreeswijk(?!) just nu och även teddybjörnen fredriksson, åh, den e så fin! Fråga mig inte varför, men det känns skönt och tryggt att lyssna på den musiken. Har lite udda musiksmak kan man ju lugnt säga;) Förästen kollade jag på den facebook filmen, heter den typ inte the social network tror jag. Det var lite seg men faktiskt ganska bra och intressant. Men inte den bästa jag sett kanske. Aja, ska ta och hitta lite bra filmer man kan se nu när det är mörkt och kallt ute, då e de ju så mysigt att sitta och kolla nån bra rulle framför en varm brasa eller läsa en bra bok. Jag fick en jätte bra bok nu av min bror som heter Shantaram av Gregory David Roberts. Den är på runt tusen sidor i pocket, men den e väldigt bra så de e bara till att sätta sig och läsa;)

Men nu får jag inte fastna här vid datorn. Hörs antagligen imorgon! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0