jag bryr mig inte längre

Halloj alla superglada!

Idag var man som sagt och kollade in filbornaskolan och rönowskaskolan på förmiddan. Faktiskt ganska kul och kolla in hur dom va men ska nog inte gå på någon av dom, men om jag hade valt någon av dom så hade det nog blivit filborna eftersom jag inte vill gå något yrkespogram. Men de skadar ju aldrig att kolla. Imorgon är det skolstaden som gäller och det estetiska och samhällsprogrammet. Det är nog ganska stor chans att jag börjar på något program på skolstaden, men man vet aldrig;) Tycker att de är skit svårt att välja.

Men jaja. Nu sitter jag här och ska strax resa mig upp för att bege mig till härslövs skola för en föreläsning om foderlära mellan kl. 6 och 9... urk! Orkar faktiskt inte.. Men har redan anmält mig så man måste ju;) Och snart e de helg!:D Höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0