i loved you first

sitter i skönaste göteborg med kusinerna! blev en sväng om ullared på vägen upp då. har inte vatt där sen jag va typ pytteliten? men jaja. va väl där vid kvart över nio på morgonen och drog inte där ifrån förrän vid 5 tiden.. haha de blev ganske mkt handlat även om man inte har nårra pengar? hmm.. undra hur de går till. haha. men visar väl så mkt som möjligt sen när jag kommer hem om jag inte orkar visa de här.

resten av denna veckan kommer då att spenderas här i skönaste göteborg! vet inte riktigt hur dagarna kommer se ut med ska försöka uppdatera så mkt som möjligt. får ju min älskade data imor!!!! yey!! hörs imorgon, om jag hinner.. haha!

bild på de fyra tjejerna! haha, kusinerna & syrran. skratta inte! haha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0