be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde

sitter och försöker och få in ny musik på min iPod, men den j*vla skiten bara fastnar och de FUNKAR INTE!!! jag blir galen!!

men i alla fall, sitter hos mamma just nu jag "pluggar", drog hit efter skolan för pappa e på möte i typ halmstad eller nått och jag kommer inte hem om inte han hämtar mig vid tåget för de går såklart inga bussar hem till han i härslöv, värsta öde stället;)

men har kollat lite på gymnasieskolor med mamma, och jag tror faktiskt att de blir estetiska programmet med teater eller typ bild, eller så blir de väl samhällspogrammet;)

sen måste jag komma på om jag ska "klä ut mig" på fredag till halloween och vad jag i så fall ska klä ut mig till.. hm.. har inte riktigt kommit på nått bra men hittar nog nått gammalt här som man kan använda;)

men nu måste jag återgå till mitt "plugg" och fixa denna skit iPoden, de ska banne mig funka! annars dör jag, klarar mig inte en dag utan musik;) fred ut!

lite bilder från gamleby!;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0