du är bra på att dölja, men jag ser rakt in i dig

sitter och nötar in glosor på spanska och läser kalla kriget plus en miljard andra krig som de ska va prov på torsdag.. mår inte bra heller, brukar aldrig vara sjuk. kommer inte äns ihåg sist jag var hemma för att jag var sjuk. men just nu mår jag ganska illa och huvet dunkar.. kan bero på all press & stress som ligger som en tung sten i kroppen. ush..

har iaf haft en seg dag, och såklart så fuckar allt sig. kan inte redovisa skit matten för det e såklart fullt för alla 6:or & 7:or tar alla platser och dom börjar såklart redovisningen 5 min tidigare så vi nior inte får hela vår rast.. och jag kan inte nån annan dag i veckan heller såklart! ååå!!! jag orkar inte mer! vet inte vad jag ska göra, måste få det gjort denna veckan annars dör jag! dom får f*n ta och fixa de på nått annat sätt.

blev en runda på stan efter skolan sen, köpte lite smått. men nu måste jag fortsätta med pluggandet, hela kroppen säger, jag vill inte!! men man måste ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0