i wanna wake up feeling beautiful

Då var man hemma från en UNDERBAR vecka i Gamleby. Haha, många roliga minnen! Bilder kommer upp på facebook så fort jag orkar lägga in dom och sortera;) Igår kom man då hem med bussen till skolan vid halv 6. Sen var det bara direkt hem och duscha och iväg på fest. Roligt roligt! Idag vaknade man hos Fanny vid 12. En snabbis hem och sen in till stan för att träffa Alexandra och Elin! Shit vad jag har saknat dom! Har ju inte träffat dom sen konfalägret i sommras! Nu är jag hemma igen, blev att man gick ner och köpte en kebab och nu sticker jag nog en snabbis till Fanny, men det blir nog inte så sent för de e ju tävling imorgon;) Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0