just when i figured out...

Mellan nio och typ tre-fyra var jag i viarp, en funktionärsdag som banpersonal och grillade hamburgare(?) haha. Viarp gjorde i alla fall en fett bra insatts. 1:a i andra omgången av ponnyallsvenskan, som jag tycker e riktigt bra! Nu sitter jag i alla fall i jogging brallorna och dricker varm o'boy med vispgrädde och försöker plugga lite. Veckan blir ganska stressig med mycket plugg och annat. Mycket nu innan gamleby oxå. Drar ju dit v. 41.

Såhär ser min vecka ut, hittills;

Måndag & Tisdag; Har jag inte så mycket inplanerat. Plugga för de mesta!
Onsdag; Fixa inför fredagen, då jag inte hinner göra nått på torsdagen.
Torsdag; Hopplektion med Jackson!
Fredag; Dressyrlektion med Jackson! Och fest på kvällen!
Lördag; Stallet och fixa Jackson till tävlingen
Söndag; Dressyrtävling, ridskolemästerskapet. + Packa!!!
Måndag; Drar vi till Gamleby!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0