lördag

kom precis hem från ida. igår va de np i engelska hela förmiddan som gick helt ok. sen gjorde typ ingen ett skit på hela eftermiddan, förutom värsta tjatter om den skoltröjan. efter skolan blev de en snabb fika med pappa och sen hem och vidare ut till stallet. dressyrlektionen gick bra med underbara trinidad. en snabb dusch och lite mat på de och sen drog jag ut till ida och en mysig fredagkväll med henne. sen när hon drog in till stan för att sjunga så gick jag faktiskt nästan hela vägen hem, de gick faktiskt snabbt asså! fast iofs så kom pappa körande förbi den sista biten, men iaf. nu är de städning på stranden här så ska gå ner och kolla om de behövs nån hjälp. sen drar jag nog in till stan ite senare och träffar felle och ida så ska vi göra nått ikväll. och så får jag se om jag hinner träffa elin och alexandra nått oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0