söndag

för det första, jag älskar vädret idag!! hur underbart som helst! drog som sagt in till stan igår och träffade ida, lyckades dock missa tåget så fick typ sitta och vänta på bussen istället, sorry ida. det blev en latte i solen vid havet i stan och massa snack. sen drog vi hem till ida och käka middag och en rolig kväll. vaknade hos ida idag, va nere vid standen en sväng i bara t-shirt och barfota och de va hur varmt som helst.

sen skulle vi hinna med bussen vid typ ett för att sen hinna med tåget till gantofta, men vi lyckas såklart missa den så vi gick bort till stationen och skulle ta tåget eller en annan buss. så när vi kommer dit så står bussen där ju och så tänkte vi typ, vi kan ju fråga busschaffören vad som blir bäst med tåg eller buss om vi ska hinna med de andra tåget. så e de en sån skit skön busschafför som inte får igång bussen så vi typ står där och snackar med honom när han försöker få igång den och sen slapp vi till o med betala när han fick igång den. sen när vi åker så typ snackar han i högtalarna och typ säger vad förseningen berodde på och att han då hade snackat med oss och sånt, haha, sicken skön kille asså!

det slutade i alla fall att vi fick gå från råå till gantofta där pontus mötte och ida gick till honom. på vägen hem gick jag inom fanny och snacka lite med henne och sen va jag inom mamma och käka snabbt och hämtade en cykel. sen cykla jag hela vägen hit ner till sundvik, grymt skönt asså! men nu blir de mat och sen plugg. imorgon är de halv hemstudeidag och då drar jag till mamma. och om en vecka e det påsklov! nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0