påsklov

väldigt dålig uppis nu, men får väl skylla på att de e lov och att jag har haft ganska mycke för mig de senaste dagarna. de har verkligen hänt något varje dag sen i fredags! och alla har man spenderat med den underbaraste människan Ida! i fredas blev de dk med härligt folk, slappdag hela lördan med ida, på söndan stack man från ida på morgonen och sen träffa man fanny hela dan, på måndan drog jag hem ganska tidigt och satt o stekte i solen ett bra tag, sen kom ida och louise förbi, sen gick faktiskt jag o ida hela vägen till rydebäck. på kvällen stack vi ti råå o grilla med louise, felle och pontus. igår flög vi typ fram o tillbax överallt kändes de som. ida skippa sin sång så vi drog från henne till mig och hämta saker, sen drog vi ner till sundvik o gjorde v oss innan vi sprang upp till tåget för att hinna in till stan. från stan drog vi vidare ut till påarp, tror jag de va, på fest innan vi stack till sirocco i stan. vaknade upp med tjejerna i sundvik imorse. men nu måste jag ta tag i skolan lite den närmaste dagen så får vi se vad som händer resten av lovet. kusinerna är oxå här förästen. men nu ska jag ner o käka lite, så seeya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0