yeah, okey

lugn dag i skolan idag där inte så mycke hände. blev faktiskt lunch på donken med ida, va typ grymt längesen jag käka donken så de va chill. sen en liten snackis med ida och felle på pistachia efter skolan medans ida vänta på pontus. o jäklar sicken storm de va idag förästen, när jag gick hem från bussen så gick de typ inte att gå framåt äns, haha. hoppträning sen vid 6 och när man kom hem så stod de en pizza på bordet som man blev överraskad av. tack för den pappa! dock e jag inte så glad på han just nu, menmen.. nu blire snart sängen, och imorgon är de engelska nationella hela förmiddan... kul -.-... höres!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bakom hand

2011-04-09 @ 18:46:16
Postat av: hedvig

??

2011-04-10 @ 11:35:22
Postat av: Anonym

haha du rider dressyr o fattar inte, okeeej

2011-04-10 @ 22:11:19
Postat av: hedvig

om de e nått du har och säga till mig så kom och säg de. håll inte på och kaxa anonymt, de e bara omoget

2011-04-11 @ 13:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0