a monkey needs to dance so do you

Tjenis!
Igår blev det en tidig morgon då jag o Ida drog in till skolan vid 9 och hade teknik fram till 1. Bilen som jag, rasmus och trulle gjorde blev lätt grymmast, dock körde den bara typ 1,40 m, men de funkade i alla fall, så tummen upp för det. Hade jätte kul hela tiden oxå! Sen drog jag med felle och ida ner och käka en pizza på bomb och en runda på stan han vi med oxå innan vi drog bort på danshuset på stattena som hade öppet hus. Ida o jag drog hem till henne vid typ halv 5 och hade en nice kväll. Slappade typ hela dan idag hos henne och drog hem vid 6. Nu har jag bara fixat lite här hemma för imorgon e det skola som gäller.... orkar inte... söndagsångest.... Men ska krypa ner i sängen om ett tag och läsa eller kolla på nått för e skit trött. Aaah, Nu kom jag på att jag måste fixa mina naglar oxå! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0