jag kan, men endå inte

Tjabba tjena!

Har inte bloggat så mycke de senaste dagarna, beror typ på att jag inte har orkat och har inte haft så mycket att skriva om, så tyckte väl inte att de va lönt;) Nyår blev ganska galet och sen hade vi gäster som stannade till söndag morgon. Så nu har det bara varit jag och mamma ensama eftersom anna och pappa är ute på resande fot i Ecuador. De går i spanskskola där, precis som jag gjorde med pappa i Guatemala för 2 år sedan.

Men idag blev det faktiskt en tur utanför huset. Blev först lite pluggande faktiskt, så känner mig nöjd, måsta ta tag i det nu. Skolan börjar ju om en vecka... Men sen blev det en tur till väla med mamma för att hitta något roligt, har inte hunnit med någon mellandagsrea och hoppades på att det fanns lite rea kvar, och det gjorde det faktiskt. Hittade en skit snygg jacka som både sitter snyggt, är lite ovanlig och varm! Passar skit bra till mig. Kostade typ 1800 men var då 50% rea, perfekt! En snygg jacka för 800-900 kr, inte dåligt! Blev ett par snygga höga stövletter för en tusenlapp oxå:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mådde du bra dagen efter?

2011-01-08 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0