kanske dags att ge upp?

Hejhopp!

Idag känns det som att det mesta drar igång. Även om jag inte börjar skolan förrän på onsdag så har jag ju vatt på uvecklingssamtal på skolan idag vid 10 och imorgon ska jag vara på vårdcentralen redan klockan 8. Så nu börjar det igen, dax att vända tillbaka dygnet. Utvecklingssamtalet idag gick bra, snackade bara om vad som ska göras till våren och lite så. Sen blev det några ärenden på stan med mamma och en snabbis inom mormor på hemvägen. Men nu är man hemma igen så det blir en pluggstund och sen ska jag nog gå o kolla nån film för jag är verkligen hur trött som helst! Jag tror de e någon förkylning pågång också, har skit ont i halsen och huvudet. Såklart perfekt nu när skolan börjar... nah...

Btw dom nya stövletterna jag köpte förra veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0