livet ger dig en chans till ett underbart liv. ditt uppdrag är att ta vara på det


Halloj!
Då var ännu en dag nästan slut och man sitter som vanligt och försöker plugga lite men de går inte så bra. Igår kom anna och pappa hem och de var lite på tiden, har vatt ganska tomt här utan anna i två veckor. Men nu e man på banan igen. Idag har de ju inte hänt så mycket, vanlig skola med långa sega lektioner.. längtar exrtemt mycket till sommaren! Men inte så bra o längta redan, de e ju typ sjukt länge kvar tills sommaren, va kan de va?? Typ mer än 4 månader?? Usch.. Bara till att bita ihop ett tag till. Men nu ska jag gå o ta en skön dusch och sen funderar jag faktiskt på att sätta mig och läsa ett tag, har nån bok jag fick av brorsan som jag måste komma igång med, tror den heter typ shantaram av gregory david roberts. Får se om den e nått.

Idag blev det rutigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0