se mig för den jag är

Sitter hemma hos mormor nu och kollar på nån film på tv:en. Jag tror jag ska ta o kolla på nån annan på dator istället för denna filmen e seeg. De får nog bli någon komedi eller nått.. De blev en ganska mysig middag med mamma och mormor med lite av varje.

Dom ringde tydligen från viarp innan och sa att lektionerna började idag, hade inte tänkt en sekund på att dom skulle börja nu men dom börja tydligen idag. Men Lotta va tydligen sjuk så de blev ingen lektion ändå. Så de får börja nästa vecka istället. På måndag blir det utvecklingssamtal på skolan. För sista gången!! Nice! Tisdag blir det nog vårdcentralen på råå för att kolla på mer på astman och allergi o sånt skit. Och på onsdag drar det igång igen.. då blir det skola för hela slanten... usch.. Men nu e de ju bara en termin kvar sen slipper man kunskapsskolan. Ska bli skönt att göra nått annat sen, helt ny skola med nya saker. Niiiice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0