crazy night

igår blev en grym dag med underbara ida och och felicia. drog till mamma vid 2 och sen kom ida vid 4 tiden då vi mest tog de lugnt, och sen kom felle vid 8 tror jag. elr ja vet inte riktig. men vi hade en sjukt rolig kväll tillsammans med många skratt och sjuka saker. träffade lite annat folk också lite senare. sen blev de en ganska tidig morgon idag, tror vi va uppe vid 9, elr jag i alla fall. sen drog vi in till stan vid halv 11 och släppte felle vid knutan. sen va jag och ida på en sångworkshop för eva hillered som faktiskt va rolig. lärde mig massor! vi gick en sväng bort på dunkers oxå för att lyssna på när alice sjöng. och nu är jag hemma igen och har käkat lite och så. nu ska jag slappa lite och sen är de solsidan som gäller. imorgon blir de simmning och livräddning på morgonen och sen film resten av dagen, så de e ganska chill. och i övermorgon smäller de! hörs!


Kommentarer
Postat av: ida

omg! riktigt fina bilder hedvig! verkligen!<3

2011-03-14 @ 15:09:19
URL: http://idamattiasson.blogg.se/
Postat av: hedvig

eller hur e dom;)<3

2011-03-14 @ 16:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0