galen helg!

har vatt utan internet hemma hela helgen, tror den förvann på fredag... den kommer i alla fall inte tillbaka förräns på tisdag, men jag drar till pappa imorgon så de e skit samma. tror de va nått fel i området. men helgen har varit underbar! man tackar ida, felle och louise för de!

på fredagen var vi som sagt lediga, så de blev en del plugg på dan och sen dressyrträning på eftermiddan som gick super. snabbt hem och duscha och sen vidare in till stan och träffa ida, felle och louise. vi skulle kolla bio, men vem lyckas beställa fel om inte felicia! haha, älskar dig gumman! men de blev en jätte mysig thaimiddag istället och massa tjejsnack! sen drog jag och ida hem till henne och sov där. på lördagen blev de en del fram och tillbaka, först in till stan på förmiddan för ida skulle sjunga, sen drog vi hem till henne igen en stund och efter ett tag vidare bort till mig. på kvällen blev det en sväng och träffa pontus och leo. och idag har vi mest legat och degat hos mig. haha, så kul! idas mobil hade ställt om klockan igår natt. så vi bara wtf? så hon ställde tillbaka den, men såklart så skulle tiden ställas om idag. haha, bra gjort;) men nu e vi hos ida, så jag sover där inatt och imorgon blir de skola.... pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äckliga människa,vrf är din header så olik dig?

asså förfan...!



vad leker du där? :S

hahah kolla på de andra fotona liksom..

2011-03-29 @ 17:18:13
Postat av: hedvig

ehm, okej? varför orkar du bry dig? e de ditt liv eller? du verkar nog inte va den snyggast personen i världen om du inte äns visar vem du är? du måste nog ha ett roligt liv och bara gå runt och kommentera andra negativt för att känna dig själv bättre. jag har i alla fall ett liv till skillnad från dig.

2011-03-30 @ 17:18:18
Postat av: Anonym

wow du lååter ju verkligen som ett guds barn paha,asså jag vet att jag ser bättre ut än dig,nu påstår jag inte att jag är jätte snygg,men ärlig och ingen falsk människa.

Du är endast ute efter status.

Detta är endast omoget.



2011-03-30 @ 19:14:03
Postat av: hedvig

whaaat? endast ute efter status? jag bryr mig inte de minsta om status? men om du nu e en så ärlig människa, varför visar du inte vem du är? de ger lixom ett dubbelt budskap..

2011-03-31 @ 08:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0