sjuk...

ligger fortfarande hemma och e sjuk, inte alls roligt. jag tror inte jag har vatt hemma från skolan och vatt sjuk såhär många dagar på typ 5 år eller nått, jag kommer inte äns ihåg sist jag va sjuk såhär länge. e verkligen aldrig sjuk! men jaja, de e ju inte så mycke man kan göra åt saken. nu ska jag bädda ner mig i soffan med nått varmt och dricka plus alla mina mediciner, som för tillfället är min räddning, och kolla på lite missade avsnitt av big brother. om man mår lite bättre om ett tag så blir de väl att sätta igång med plugget igen. känner att jag nog bör gå till skolan imorgon, men vi får se.

de e typ helt sjukt vad mycke jag vill ha sommar nu! inte långt kvar;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0