sjuk...

ÄNTLIGEN är internet tillbaka. sa ju att jag ändå skulle åka till pappa, men det blev inte riktigt så. mådde riktigt kasst på måndagen i skolan så när jag drog hem deckade jag bara direkt och sov typ hela dag. blev riktigt sjuk och har legat döende i sängen tills nu. så jag orkade inte packa och dra till pappa förräns nu. jag tror han kommer vid 6 tiden. förästen så sa dom att internet skulle va tillbaka igår, men de kom inte förräns nu, såklart.. ush... har fortfarande grymt ont i hals, huvud, öron, allt.... mår verkligen piss. så jag får väl se om jag drar till skolan imorgon, men de känns inte riktigt så just nu. men nu måste jag packa ner dom sista sakerna, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0