pass me that lovely little gun

Nu jävlar e jag tillbax! Har inte bloggat på evigheter nu för jag har haft så mycke annat o tänka på och inte orkat. Den mesta av tiden går ju till skolan just nu med alla kurser, nationella prov och redovisningar. Allting snurrar verkligen runt i huvudet just nu...

Men i alla fall, förra helgen va en underbar helg då jag drog lite tidigare från skolan på fredan och sprang ner för att hinna med tåget till göteborg med alexandra. Hade en skit rolig helg tillsammans med konfa tjejerna och jag tror inte att jag har skrattat så mycket på ett bra tag! Dock tog helgen slut jäklig snabbt och har haft en ganska seg vecka denna veckan. Men var faktiskt hos frissan igår och klippte mig. Kännde för lite förändring och klippte lugg, men de blev väl sådär, får ta och vänja mig lite först tror jag.

Va iväg och träna dressyr innan idag och bestämde mig för att bara ha en redig hemma fredag, riktigt skönt! Men imorgon drar jag till mamma och träffar underbara ida och felicia på kvällen! Sen blir de sång workshop med ida för eva hillered på söndagen som oxå ska bli kul. Men längtar otrolig mycke till tisdag oxå då tandställningen äntligen åker av! Ska verkligen bli skit skönt!
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0