don't worry, be happy

sitter just nu ute på vår altan hos pappa och tittar ut över havet. idag var det som sagt konsert i skolan där jag och ida hade ett uppträdande tillsammans. kan inte säga att de va världsbäst precis men de blev väl bra endå. höll på och bygga scen och genrep och massa sånt på dagen och sen hann vi hem till mig en sväng innan vi drog in till stan igen. skulle hämta lite saker innan vi stack ner hit till pappa och då fick jag för mig att cykla ner hit, som faktiskt va grymt skönt och sen blev de ett dopp i havet med mac efteråt. en glad och rolig dag helt enkelt, och man känner sommaren och sommarlovet krypa fram ordentligt nu.
hugs & kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0