someone like you

sitter och funderar på om man ska göra lite ljusare slingor i håret, de e så mörkt och de tar ju lite tid innan de bleks ordentligt i solen. hmm.. har hunnit pyssla om mig själv lite idag genom att ta en lång dusch, lagt en ansiktsmask, fixa naglarna och mycke mer! känner mig som ny nu. va i skolan som vanligt och så idag, ida den lilla skiten beställde tid för en näspircing på fredag som jag gärna hade tatt isf henne, haha, loveu! imorgon är de onsdag tror jag och snart har en till vecka gått. hänger nog på ida hem en sväng och tränar på litte musiksaker imorgon oxå. nu blir de lite slapp och sen en kopp kaffe framför bb, inte helt fel!

två ny inköpta plagg från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0