vet inte varför jag gör såhär

Ojojoj! inte bloggat på hela helgen, inte så bra gjort! i fredags var de som sagt en hel del som skulle göras, orienteringen gick väl helt ok och va klar typ vid halv 11. drog in till stan och sen vidare ut till rydebäck med ett kort stopp vid maxi på råå. sen va de in till stan igen då ida pierca sig, skiiit fint blev de verkligen! hemma 5 min efter de och sen vidare ut till stallet och dressyrlektion med hidalgo som var jätte fin! va sen hemma ett tag och käka en god middag med bara mamma och lite senare på kvällen träffa jag ida i stan och så slagga vi i gt sen.

igår hade jag en redig hemma kväll, vilket var grymt skönt! hämtade cykeln i ryde och kolla på lite klänningar till avslutningsmiddan bara, annars låg man bara hemma och stekte i solen och annat gött!

idag blir de inget speciellt heller, tror ida kommer förbi och slingar mitt hår, hehe! annars blir de e bara till att ladda upp för den nya veckan som kommer. helt sjukt att de bara är typ grymt lite tid kvar tills vi slutar!

förästen så har det kommit fyra nya små kattungar till familjen, extremt söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0