you're the best!

hejsan svejsan!
då var man hemma efter första dagen efter lovet, kan bara säga att jag var rätt trött idag! men de går väl över!
skoldagen va iaf soft, med endast matte och ett litet möte för guideningen som ska äga rum i slutet av denna veckan och även två dagar nästa vecka, ska guida nior som kommer för att kolla på skolan
mötte upp ida efter skolan och tog en kaffe och gick bort en sväng till friskis och svettis då vi äntligen ska ta tag i den jäkla träningen! som för min del är ett måste nu känner jag!
blev även jätte glad när jag såg att dom höll på att sätta upp vinterbelysningen i stan! myyyys! de e helt galet att det bara är två veckor kvar till julskyltingen på råå! glad tjej här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0